Nejprodávanější neznamená nejlepší

http://www.promotricka.cz/ Reklama je v dnešní době důležitější, než kdykoli jindy. Světový trh je totiž velice dobře propojený a konkurence číhá na každém rohu a bohužel často dochází k tomu, že to nejlépe prodávané zboží není to, které je opravdu nejlepší a špičkové a vůbec nejkvalitnější, ale spíše to, které má nejlepší nebo nejmasovější reklamu. Ovšem zaplatit si masovou reklamu do všech médií není nic levného a jen tak někdo si to nemůže dovolit, takže těm menším hráčům na trhu nezbývá, než spoléhat na jejich důvtip, což není tak malá zbraň, jak by se mohlo zdát, neboť ten správný nápad vydá za více než tisíc billboardů, o tom už historie vydala mnohá svědectví.

Nejlepší reklama jsou spokojení zákazníci

Třeba Vám se zatím vždy vyplatilo jít na to s vtipem a nápadem. A spíše než si platit drahou reklamu v televizi či v novinách se Vám osvědčilo nechat dělat reklamu Vaše vlastní zákazníky. Třeba potiskem textilu. Necháte si zhotovit vtipné tašky anebo trička, které pak prodáváte za výrobní náklady a mnoho lidí si je tak rádo koupí a dělají Vám s nimi reklamu všude, kam se hnou. A ještě Vás rádi doporučí svým známým, ať už proto, že Váš potisk má vtip anebo že se tento textil prodává za pakatel.

Nejprodávanější neznamená nejlepší
Ohodnoťte příspěvek